PBF0003

Over ons

Persoonlijke aandacht | Vakkundig | Laagdrempelig

Wie zijn wij

Balans Administratie

Balans administratie en advies is een belasting-, administratie- en advieskantoor dat gespecialiseerd is in het ondersteunen van ZZP’ers en MKB’ers en bestaat al sinds 2010.

Erwin Jellema, de huidige eigenaar, heeft in 2010 het kantoor opgericht. Doordat het kantoor gebruik weet te maken van een slimme ICT-straat wordt er binnen het kantoor efficiënt gewerkt. Erwin “Ik wil het liefst zo veel mogelijk werk doen met zo min mogelijk personeel. Dus je moet zoveel mogelijk digitaliseren en efficiënt werken. Een slimme ICT-straat is daar de key in.”.

Onze achtergrond

Balans Administratie

Door mijn werkervaring binnen diverse accountancy bedrijven, heb ik een behoorlijke ervaring opgedaan in het uitvoeren van de boekhouding, administratie en fiscale zaken. In 2010 heb ik Balans administratie en advies opgestart en werk nu fulltime binnen mijn eigen bedrijf.

Ondersteuning op maat

Balans Administratie

Wij zorgen altijd voor een persoonlijke service door met u in gesprek te gaan over uw wensen. Zo komen we erachter waar we u mee kunnen helpen. We houden dan ook graag de lijnen kort en spreken regelmatig met u om op de hoogte te blijven van de situatie. Zo kunnen we altijd ondersteuning op maat aanbieden. We hebben diverse administratieve en fiscale taken die we kunnen overnemen, maar u bepaalt wat we voor u uit handen kunnen nemen.

Laagdrempelig

Balans Administratie

Bij ons hoeft u niet mee te betalen aan dure huisvesting en dure overhead. Wij zijn een kleinschalig administratiekantoor en weten door onze geringe kosten onze dienstverlening concurrerend te houden in prijsstelling. Uiteraard bent u als klant degene welke hiervan profiteert.